Moja obitelj i ja smo bili na Floridi prošli vikend posjetili fakultete za mog sina i kćer. Četiri dana iznajmljujemo auto iz Thriftyja u Orlandu. Dok sam mislio da sam učinio sve što je moguće da bih dobio najbolji mogući posao, ispada da sam napravio tri kritične pogreške koje su me koštale oko 100 dolara. Dakle, prije nego što iznajmite tvrtku Thrifty ili bilo koju drugu tvrtku za iznajmljivanje automobila, naučite od mojih pogrešaka.

Pogreška # 1: nije pretplaćena na web stranice putovanja

Rezervirali smo najam automobila izravno preko thrifty.com. No prije potvrđivanja rezervacije usporedili smo cijene s nekoliko putnih web lokacija, uključujući hotwire.com. Dakle, znali smo da dobivamo najbolju dostupnu cijenu u vrijeme kada smo izvršili rezervaciju. I to je ključna točka. Ispada da su cijene pala oko tjedan dana kasnije. Kako ja znam?

Budući da su naši prijatelji koji su otišli s nama i rezervirali Thrifty primili su obavijest e-poštom s nekoliko putničkih mjesta, upozoravajući ih na bolju cijenu. Zovu se Thrifty i primili su nižu cijenu na najam, čime je uštedjelo oko 10 dolara dnevno. Budući da nisam bio pretplaćen na obavijesti e-poštom, propustili smo ove uštede. Dakle, čak i ako rezervirate izravno na Thrifty.com ili nekom drugom web mjestu tvrtke za iznajmljivanje automobila, pretplatite se na nekoliko web stranica putovanja tako da možete jednostavno pratiti pada cijena i posebne ponude.

Pogreška # 2: Plaćanje određene naknade za EZ Pass

Ovo je bila naša najveća pogreška, barem u smislu moje vlastite gluposti. Kada smo došli do Thrifty brojaonica za iznajmljivanje oko 1 ujutro (Ugh!), Mlada žena iza pulta pokušala nam je prodati oko milijardu dodataka (za primjer pogledajte diskusiju o osiguranju). Jedan od dodataka bio je korištenje EZ Pass za cestarine za oko 6 dolara dnevno. Trebao sam znati da je to oteklina.

Umjesto da samo kažem ne, pitao sam je koliko je u cestarine potrebno za vožnju od Orlanda do plaže St. Pete i natrag. Parafraziram, ali njezin odgovor je otišao ovako: "Sve su cesta s naplatom cestarine i koštat će vam trilijun dolara". Zato smo potrošili ukupno oko 27 dolara za korištenje EZ Pass za 4 dana.

Stvarni trošak cestarine - oko 5 dolara.

Lekcija naučena. A ako želite postati rent-a-car ninja, ne zaboravite ponijeti svoj EZ Pass na putovanje.

Ažuriraj: Čitač upozorenja podigao je mogućnost da bi vaš EZ Pass u najam automobila mogao biti problem. Nakon što ste istražili problem, čini se da možete registrirati najam automobila na EZ Pass račun putem weba ili telefonom. Ali kako biste bili sigurni, najprije kontaktirajte EZ Pass.

Pogreška # 3: Punjenje u blizini zračne luke

Nikada ne vraćamo automobil natrag na prazno. Dok se cijene razlikuju, iznajmljivanje automobila tvrtke naplatiti više za plin nego oni koriste EZ Pass. Vjerujem da je cijena Thrifty plina bila oko 7,50 dolara po galonu. Znači napravili smo "pametnu" stvar i ispunili smo se u blizini aerodroma prije nego što smo vratili karticu. To nas je koštalo 5,50 dolara po galonu!

Ispada da benzinske postaje u blizini aerodroma u Orlandu imaju jacked up cijena plina kako bi iskoristili putnike. Svugdje drugdje u Floridi cijena je oko 3,50 dolara po galonu. Rekli su mi da su te benzinske crpke čak i bile u tisku za skidanje kupaca sa smiješnim cijenama plina. Zato, kad se popunite, pobrinite se da ne idete na benzinsku crpku neposredno uz zračnu luku.

Izbjegavana pogreška: Plaćanje nepotrebnog osiguranja

Postoji jedna pogreška koju sam uspio izbjeći - plaćati najam automobila osiguranja. Ogroman zastupnik učinio je sve što je mogla razmišljati kako bi me kupila kako bi kupila osiguranje. Njena primarna strategija bila je da mi kažem da ako je automobil u nesreći, bio bih odgovoran za plaćanje najma dok je automobil u trgovini. Nisam išao za to.

Imam pokrivenost pokrivenosti zakupom preko Nationwide i putem American Express Premier Rewards Gold kartice koja sam nekad platila za najam.

Ako znate o drugim kamionima za iznajmljivanje automobila kako biste izbjegli, javite nam u komentarima u nastavku.

A ako ste u potrazi za najam automobila iz Thrifty, ovdje su neke promotivne kodove koje sam pronašao da vam može uštedjeti malo tijesta:

1. Uštedite 5% na Thrifty Car Rental na svojim turističkim rezervacijama! Unesite promotivne kodove LINKOVI.
  2. Najam Minivan za 48,99 dana ili 225,00 eura tjedna na jednom od naših američkih lokacija sudionica sada do 9. travnja 2011. Unesite kod 3CO2M.
  3. I za naše prijatelje na sjeveru - dobijte 15% popusta tjednih stope gospodarstva preko srednje veličine automobila u Kanadi kada podignete do 9. travnja 2011. Unesite kod 3CNDM. Pogledajte web mjesto za više detalja.