Redbox Automated Retail LLC započeo je svoju potragu za pružanjem jeftinih i lako iznajmljenih DVD-a 2004. godine kada je otvorio dvadesetak lokacija kioska u Denveru u Coloradu. U vlasništvu i upravljanju McDonaldsom, Redbox je u početku bio smješten u fast food lokacije kao brz i jeftin način iznajmljivanja DVD-a. Jednostavno prijeđite prstom po kreditnoj ili debitnoj kartici i odaberite bilo koji film koji želite za mužjak. Sve dok se film vraća u roku od 24 sata, dodavanje se ne naplaćuje, međutim, svaki sljedeći dan zadržavate DVD, naplaćuje se 1 USD. Svaki kiosk može sadržavati 600 DVD-a, što znači da imaju prostor za oko 150 najnovijih najam, tjedno ažurirano.

Godine 2005. Coinstar je odlučio da žele biti vlasnici Redboxa i kupio tvrtku iz McDonalds-a u dva odvojena dijela. Godine 2005. Coinstar je kupio 47 posto poduzeća, a 2009. godine kupio je preostalih 53 posto. Imajući intimno poznavanje kioska, Coinstar je izgledao savršeno uklopljeno i izvješća o prihodima odražavaju odluku.

U 2008. godini prihodi su se udvostručili svake četvrtine i blizu blizu 22.000 Redbox kioska u SAD-u, Redbox je blizu trostruke broja lokacija na Blockbusteru. Jedina stvar koja izgleda kao da drži Redboxa je njihova tužba protiv Universal, 20th Century Fox i Warner Brothers, budući da ta tri studija odbijaju dopustiti nova izdanja na Redboxovim lokacijama. Dvadeset osam dana mora proći od datuma objavljivanja DVD-a prije no što se filmovi iz ovih tri studija mogu unajmiti iz Redbox kioska, zbog čega potražnja za novim izdanjima nije dostupna.

Za iznajmljivanje DVD-a Redbox, sve što trebate učiniti je pokrenuti brzo pretraživanje najbližeg kioska i donijeti kreditnu ili debitnu karticu s vama. Novac se ne prihvaća jer ne bi bilo ništa sprječavajući vas da iznajmite DVD i nikada ga ne vraćate. Nakon što stignete do vašeg kioska, možete pretražiti nekoliko stotina najnovijih DVD-a i nakon što ga odaberete, jednostavno prijeđite prtljagu debitne ili kreditne kartice i film se ispušta. Ako vratite svoj film prije sljedećeg dana prije 21 sat, vaša se kartica naplaćuje samo 1 USD. Za svaki dan kasnite (do 25), naplaćuje se dodatnih $ 1. Ako se odlučite nikada vratiti film, naplatit će vam se samo 25,00 HRK, a film će vam se zadržati.

Kao nedavno dodana značajka, Redbox sada omogućuje rezervaciju filmova na mreži, a zatim ih preuzmite na kiosk po vlastitom izboru. Jedna od najvećih pritužbi bila je činjenica da filmovi nisu bili dostupni kada ste ih odlazili i preuzeli ih tako da bi ih rezervirali na mreži vodili računa o tom problemu. Web stranica Redboxa nije tako uključena kao Blockbuster ili Netflix, no vrlo je čista, jednostavna i jednostavna za upotrebu.

Poslovni model Redboxa iznimno je jednostavan i jeftin. Za razliku od Blockbustera i Netflixa, ne postoje pristojbe za poštarine ili stalne naknade za pakiranje, a održavanje kioska je iznimno jednostavno. Kako koncept i dalje raste očekuje se da će vidjeti više kioska u supermarketima i fast food restoranima, veće kioske za održavanje tisuća DVD-a i širi izbor filmova.