Pregled knjige o učinkovitosti Chasing i tržišnom vremenu

Sadržaj:

Anonim

Danas imam neobičan cilj. Do kraja ovog posta, nadam se da ćete imati zdravu nelagodu za financijske "stručnjake" i časopise, Wall Streetovu hiper, i slučajne ljude koje čujete pontificiranje o tome što će tržište učiniti sljedećeg tjedna. Uglavnom, nadam se da ćete početi rugati se sutra poslije danas.

Ali prvo, malo pozadine. Danas pregledavam 13. poglavlje The Bogleheadsov vodič za ulaganje, jednu od najljepših knjiga o ulaganju bilo gdje. Ako tražite knjigu da biste započeli s ulaganjem, preporučujem vam to - nema hiper, samo pametan savjet za dugoročno ulaganje, temeljen na idejama Johna Bogena (osnovao je grupu Vanguard).

Image
Image
Isto tako, ovdje je zanimljiva promjena: Svako poglavlje pregledava drugačiji bloger pa možete upoznati neke od ostalih blogera u osobnoj finansijskoj zajednici.

Poglavlje 13 se zove praćenje izvedbe i tržišno vrijeme, stoga pripazimo na to.

* * *Svatko ima mišljenje, a kada je riječ o investicijama, čini se da je glasniji glas ili vrući font časopisa koristi, što više pažnje dobiva. Previše loših čitatelja iwillteachyoutoberich previše su pametni da bi se ovakvim idiotskim hiperom zavukli. Već sam to rekao, a ja ću to ponoviti: Postoji razlika između biti seksi i bogati.

Zato kad čitam komentare nekog bloga i vidim ljude da su apsolutno sigurni u koji smjer kretanja kamata, ili jesu li u mjehuriću ili koliko su vjerojatno da će P / E omjer stabilizirati do razine prije 2000, ja samo ih ignorirajte (ili ih ismijavajte). Volimo razgovarati. Ali to nas ne čini dobro.

Dakle, danas, prije nego što dođemo do nekih stvarnih podataka, mislio sam da ću pitati kada ste zadnji put vidjeli da se jedna od tih stvari događa:

• Financijski časopis proglasio "Deset najboljih načina da zaradite novac ove godine"
  • Vaš je prijatelj rekao o njegovoj nevjerojatnoj investiciji i hvalio se za povratak
  • Vidjeli ste nekoga tko je online raspravljao o makroekonomskim konceptima kao što su kamatne stope, itd., S čvrstim spoznajama o tome što će se dogoditi sljedeće
  • Pundit na CNBC-u podijelio je vruće dionice ili objasnio što će se sljedeće dogoditi u bliskoj budućnosti na burzi

Ako je tako, onda znate čudno povjerenje koje dolazi s tim predviđanjima. Nažalost, većina ljudi - stručnjaci uključeni - obično su u krivu.

Zašto ne možemo vremena na tržištu

Stvarno nam je loše predvidjeti što će se dogoditi sljedeće. Ovo poglavlje ide u detalje o tržišnom vremenu, ili pokušava pogoditi što će tržište učiniti, pa ću ovdje samo sažeti neke ključne točke. Razgovarali smo o predosjećajnom pristranosti, psihološkom fenomenu u kojem stvari izgledaju čišće u retrospektivi i mislimo da smo to znali cijelo vrijeme. To vrijedi i za osobne financije. Kao što pišu Bogleheadsovi autori, 2002. godine pokrenuli su natječaj za predviđanje završne cijene indeksa Wilshire 5000 (to je vrsta poput S & P 500). Natjecanje je obuhvatilo "177 predviđanja predviđanja 11 velikih brokerskih tvrtki u Wall Streetu. Evo što se dogodilo:

• 133 Bogleheads je predvidio a dobit
  • S & P pao od 1148 do 880 - pad od 23 posto.
  • Samo su tri Bogleheads predvidjeli da će indeks ići tako nisko kao što je to učinio.
  • Samo jedan strateg u Wall Streetu mogao bi čak pogoditi smjer tržišta dionica ".

Zadivljujući. A to je bio samo smjer tržišta. Ispada da također nastojimo pratiti izvedbu, što znači da kupujemo kada su stvari visoke i prodajemo kada su niske.

• "Tijekom prošlog desetljeća Morningstarovi fondovi s pet zvjezdica dali su prosječno 5,7 posto od 10,3 posto povrata za Wilshire 5000 (2. veljače 2004.)."
  • "Barksdale i Green proučili su 144 portfelja institucionalnih vlasničkih vrijednosnica između 1. siječnja 1975. i 31. prosinca 1989. godine. Otkrili su da su portfelji koji su završili prvih pet godina u vrhu kvintila bili najmanje vjerojatno će završiti u prvoj polovici u idućih pet godina."
  • "Vanguard je proučio prošle performanse institucionalnih investitora. Otkriveno je da je od prvih 20 američkih dioničkih fondova tijekom desetogodišnjeg razdoblja do 1993. godine, samo jedan ostalo je u prvih 100 u sljedećem desetogodišnjem razdoblju."
  • I u jednom od najzanimljivijih otkrića: "Od 50 najboljih financijskih sredstava u 2000. godini, ni jedan ni jedan nije se pojavio na vrhu liste u 1999 ili 1998."

Nažalost, često upotrebljavamo heuristiku kako bi donijeli vlastite odluke o tome koja sredstva uložiti, odluke koje su obično pristrane. Uzmite Janusovu "Ocjena i rangiranje stranice", koja navodi impresivan ljestvici za svoje mnoge fondove. Wow! Ja bolje ulažem upravo sada!

Ne tako brzo. Postoji mala stvar koja se naziva "pristranost preživjelih", koja je "tendencija da se neuspješne tvrtke izuzmu za studije izvedbe zbog činjenice da više ne postoje". To može duboko utjecati na stope performansi na kojima čitate u financijskim časopisima. Analogija mi je pomogla da shvatim kad sam prvi put naučila pristranost preživjelih, a srećom je pisao o tome netko po imenu Patri Friedman (primjeri pokera i investicijskih fondova). "Postoji osobito pametan muljaža", piše on:

Saznajte popis adresa e-pošte osoba zainteresiranih za sportsko klađenje. Recimo da imate 32.000. Pošaljite 16.000 ekipe da kažu da će domaći tim osvojiti veliki tim ovog tjedna, a 16.000 će reći da će domaća ekipa izgubiti. Sada će polovica ljudi dobiti točnu predviđanja, a idući tjedan s njima ćete učiniti isto. Nakon 5 tjedana imat ćete 1.000 adresa e-pošte ljudi koji su vidjeli da ste odabrali pobjednika pet puta za redom !. Sada postavljate pretplatu na broj 1-900 ili pretplatu s plaćenom pretplatom na ovu nevjerojatnu grupu.

Jesu li financijski stručnjaci u pravu? Ovaj dio poglavlja bio je moj omiljeni. Ona pokazuje koliko je vjera stavljena u financijske "stručnjake" koji zapravo nisu baš dobri u predviđanju budućnosti (to je stvarno teško), podložni su iznimno iskrivljujućim kognitivnim predrasudama i rijetko se smatraju odgovornima za njihove pozive. Neki primjeri iz knjige:

• "Mark Hulbert … provela je istraživanje portfelja newslettera. Njegove su statistike zapanjujuće. Na primjer, g. Hylbert je izgradio hipotetski portfelj sastavljen od svake godine najuspješnijih newsletter portfelja od 1981 do 2003. U posljednjih 12 mjeseci nakon njihovog vrhunskog prikazivanja, bivši pobjednici su proizvele godišnje gubitak od 32,2 posto. Usporedite ovu lošu drugu godinu na Wilshire 5000 indeksu dionica, koji je tijekom istog drugogodisnjeg razdoblja imao godišnje dobit od 13,1 posto."
  • Granville Market Letter proizvele nevjerojatan povrat od 245 posto 1991. godine. "(S takvim povratima, ne biste li bili u iskušenju da uložite? Iskreno, ja bih.) Nažalost, 1992. isti je newsletter pao 84%. Rezultat nije samo ukupni dobitak od 161% (245 - 84 posto). Umjesto toga, "stvarna dvogodišnja gubitak je 61% … Granville Market Letter pretrpjela je prosječni godišnji gubitak od 30. lipnja 1980. do 31. prosinca 2004. godine minus 21,5 posto. Usporedi to s Wilshire 5000 Index dobitkom od 13,0 posto u istom razdoblju. "Dvije ključne lekcije za mene: Prvo, mislim dugoročno; rezultati iz određene godine trebali bi imati vrlo malu težinu u procesu donošenja odluka. Drugo, dosadašnja izvedba zapravo ne jamči buduće rezultate.

Daljnje misli Ovo poglavlje nije savršeno. Znam mnogo više uvjerljivih priča o vremenu na tržištu koje su mogle biti u knjizi, ali autori nisu to uključili. Također, iako je knjiga objavljena 2006. godine, nemoguće je pratiti aktualne online vijesti. Zato su se priče poput ovog, kod natjecanja u kodeksu, u kojima skupina od tri žene koja je pobijedila stručnjake za inženjerstvo i kriptoanalizu iz mjesta kao što je NSA, nije mogla učiniti. Ako bi bilo na meni, uključio bih nedavni članak o stručnjacima iz New Yorka (jedan od najboljih što sam ikad pročitao), a drugi od istraživača Susan Blackmore. Ovi različiti članci pomažu u raspucavanju rupa u našim teorijama o stručnjacima i naglašavaju, sasvim uvjerljivo, da samo zato što netko stručnjak ne znači da je u pravu. Zapravo, često je posve suprotno.

Ipak, volim ovo poglavlje i volim ovu knjigu. Nećete naći naslov veličine 81 font koji će vam vrištati O OVAJ GODINE NAJVEĆIH MOGUĆNOSTI !!! Na investiranju nećete naći neki seksi kut. Vas htjeti naći pametan način ulaganja - onaj koji, na žalost, neće izgledati iznimno za vaše prijatelje. Ali iskreno, kada budem educirala o rizicima, investiranju i istraživanju, ne propuštam ono što drugi misle kad radim na svojim financijskim ciljevima. Usput, poglavlje je imalo mnogo toga o tome kako ljudi nisu baš pametni predvidjeti što je sljedeće.

To je djelomično istinito i djelomično. Nismo baš dobri u predviđanju kratkoročnih rezultata, koje sam uvijek govorio. No, možemo postaviti raznovrsne sustave (kao što su indeksni fondovi u različitim sektorima, na primjer) koji ublažuju naš nedostatak prediktivne snage i zapravo rade kako bismo dobili vrhunski povrat. Čak i nakon što pročitate ovo poglavlje, vidjet ćete da nije sve sudbina i sumnja o ulaganju. Tamo su načina da zaradite značajne iznose novca. Oni jednostavno ne uključuju nastojanja za najboljim fondom ili ulaganje u dionicu. S ovom knjigom (i nekolicinom drugih dobrih) možete koristiti stvarne, stvarne podatke da biste vidjeli rezultate koji se najbolje ostvaruju. Umjesto da bude samo blowhard, koji glasno govori o globalizaciji, a to je mjehur nekretnina, možete potražiti trendove koji će vam pomoći da razumijete što se događa - i, da, što dalje.

Posebna napomena: JLP iz AllFinancialMattersa bio je sretan da koordinira izdavače koji mi šalju recenziju ove knjige, koju dajem slučajnom komentaru na ovaj post. (Već sam imao kopiju prije nego što su to poslali meni.)

Što sada?

• Ovdje možete kupiti knjigu

Image